czwartek

Jak zrobić...ćwiekowane szorty?



Te na zdjęciu nosi ostatnio sporo blogerek i nie ukrywam mi też bardzo przypadły do gustu. Można je dostać w necie za 85$ w coalnterryvintage. Dużo? Sporo, więc postanowiłam zrobić własną, tańszą wersję :)


1. Potrzebne nam stare dżinsy


oraz linijka albo centymetr i nożyczki.

2. Skracamy je



3. Wybielamy 

Po prostu: wsadzamy je do miski i lejemy :)



Tak powinny wyglądać po spotkaniu z wybielaczem.

4. Farbujemy



Ja mam doświadczenie tylko z tymi barwnikami i te mogę polecić, a niżej instrukcja



Pomieszałam dwa kolory, aby uzyskać pożądany odcień. Sprawdziłam na skrawku dżinsu jak wychodzi i zafarbowałam szorty.


Taki wyglądają po wysuszeniu

5. Nabijamy


I nie w butelkę ;)


A efekt końcowy?


Prawie jak ze sklepu ;) a więc dajcie swoim starym dżinsom nowe życie!

A w następnym odcinku:


10 komentarzy:

  1. Szorty wyszły Ci jeszcze lepiej niż te ze sklepu! Naprawdę są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno! jestes niesamowita! oglądam Twojego bloga od jakiegoś czasu,niestety nie mam swojego,ale zdecydowanie uważam,że to co robisz to MAGIA! :) z przyjemnością czekam każdego dnia na Twój nowy post! :) pozdrawiam i trwaj wytrwale w tym co robisz :) bo myślę,że nie mi pierwszej tak zaimponował Twój blog,że wylądował w zakładkach i jest jednym z pierwszych na jakie wchodzę zaraz po włączeniu neta :)
    pozdrawiam, Malibu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moje pomysły się podobają...staram się :)

      Usuń
  3. fajnie wyglądają, też muszę zabrać się z końcu za farbowanie jeansu, bo tylko ciągle wybielam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ! Zaczynam obserwować :)
    Żałuję tylko ,że wcześniej go nie odkryłam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo podobają mi się Twoje pomysły:) mam pytanie- gdzie kupiłaś takie ćwieki? nie mogę nigdzie znaleźć właśnie o takim kształcie;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki kupiłam na allegro :) Chyba taniej się nie znajdzie

      Usuń
  6. Zaczynam dopiero z DIY i dzięki tobie sporo się nauczyłam :D Już niedługo będe zapraszała na mój blog , Jak dojde do wprawy . Tobie serdecznie dziekuje za wspaniałą stonke i rób ją tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń